Looking for a new baby



Hemma igen efter många långa timmars resande. Jag konstaterar om igen att jag mår riktigt dåligt av att flyga. Illamående, ont i leder och trötthet. Usch och fy. Verkligen ett lyxproblem men ganska jobbigt ändå. För att vara utomlands är minst sagt underbart. Det blev lite shopping tillslut på vår favoritaffär "Jinnys". Lite skinnhandväskor och en necessär. Det sista jag fick till innan vi åkte igår kväll var en lång härlig oljemassage och pedikyr. Riktigt välbehövligt. Varför har jag inte en karl som älskar att massera mig? Härligt var det dock att möta min prins och sedan åka hem och bara vara. Mitt stora problem nu är telefon. Jag tror det blir en begagnad 4:a på blocket så får det bli en ny Iphone 4s eller 5 om ett år då jag ska förlänga mitt abonnemang. I helgen blir det projekt köpa telefon i allafall för utan vill jag inte vara länge till. Sen blir det en tur till landet med Johan och Linda också. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0