Tokyo



Nu har kärestan lämnat mig för ett 3 dagars stopp i Tokyo med sin svärfar. Han kommer få det underbart tror jag. God mat, sevärdheter och så kan han fota massor med vår nya kamera som han älskar. Jag hoppas för hans skull att det bli buisness eller economy extra. Han är ju så lång och behöver extra benutrymme. Men cocpit blir nog ändå det roligaste för honom. Jag glädjs verkligen. Igår hade jag min första "friska" dag från den jäkliga magsjukan jag fick i Bankgkok. Var som en dröm att vakna upp utan smärtor och illamående. Så idag är jag helt tillbaka på banan igen. Dock lite trött. Under förmiddagen kommer det folk som ska byta ut alla våra fönster i lägenheten. Ska bli grymt att slippa ha vinden som blåser i håret när man sitter i vardagsrummet ;-) Det blir nog en tur till stan för mig sen. Ska inhandla lite blommor. Igår köpte jag en helt ny IPHONE. Fy vad dyrt det var. 4800 fick jag bidra med för att få lite liv tillbaka i handen igen. Kändes för osäkert att köpa beg och jag får iallafall runt 2000 på försäkringen. Men pengar är det och det svider en hel del i fickan. Vit och fin är den dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0