Brio Go








Det är spännande här i djungeln! Efter 3 dagen av barnvagnsletande börjar vi närma oss slutmålet. Idag sa min käre sambo "Känn på alla vagnar, skit i utseendet". Sagt och gjort. Jag vill ha så himla mycket i min vagn. Hög liggdel, bra fjädring, lättkörd i butiker, lättkörd på promenader ja... Svårt som sagt att få ihop. Efter jag testar BRIO Go började saker och ting mer och mer falla på plats. Jag fick testa den utomhus på både gräsplan, grus, trottoarer och kullersten. Fick även testa att fälla ihop den i bilen. SÅ HIMLA LÄTTKÖRD och SMIDIG. Lätt men ändå stabil. Jag måste tänka på att jag största delen kommer att gå runt utan min starka karl bredvid mig. Jag ska ensam fixa bilåkning, promenader, lattefika (hehe) och besök hos andra. Då behöver jag ännu mer tänka på smidigheten. Jag körde vagnen med fasta framhjul på ojömn mark och somsagt funkade den super. Självklart kommer den inte alls att funka i en massa snö eller i skogen. Men då har man ju bärsele anser jag. J däremot tyckte sådär om vagnen. Han vill ha det rejäla och stora. Men somsagt enklare för honom som är så stor själv. Så nu är det bara att bestämma sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0