Äntligen


Känner ni inte så? Helgen ska bli solig och fin. Hoppas ni kan vara ute och njuta av vädret. Jag älskar verkligen att vi har årstider i Sverige. Okej ibland är de inte lika tydliga men ändå ganska varma soliga somrar, kripsiga och färgstarka höstar, kalla vintrar  ibland med snö (iaf om man åker norrut) och sen våren med alla underbara vårblommor och den ljusa sköna solen. Jag tycker vi ändå ska vara tacksamma för det. Jag skulle inte stå ut med att bo på exempelvis kanrieöarna pga det ständiga vädret. Varmt eller ljummet. Jag älskar dessutom hösten och tiden innan jul. När man får krypa in i mörkret med varm choklad. Men lika mycket älskar jag sommarkvällarna. Den ljumma skymmningen när man sitter ute och äter grillat. Tacksamma ska vi ändå vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0