ICAs salladsbar


Okej jag vet att det är många matinlägg nu men det är ju en del av livets goda eller vad säger ni? Jag bara måste tipsa och hylla Icas salladsbar. Alltid så fräscha och goda saker att ha i salladen. Man kan fixa ihop sin egen favorit till lunchen eller middagen. SÅ otroligt gott, fräscht, nyttigt, flottigt och smart. Så slipper man de där hemska färdiga salladerna med 90% sallad och två räkor. Eller varför inte 90% pasta och resten sallad? Nä, jag körde igår på en sallad med marinerade pastaskruvar, avokado, ägg, räkor, tomater, gurka, babymozzarella, feta, rödlök och så vitlöksdressing till det. Idag hade Johan sparat lite rester från sin sallad så jag glufsade i mig den till lunch. God men lite färglös variant. Tonfisk, pastaskruvar, grillad, kyckling, oliver, fetaost, vanlig ost och gurka. Så nu har ni fått dagens mattips och kanske veckans ;-) Dags för mig att packa upp lite fler flyttlådor...finns ju en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0