Sötaste lilla Ebbe


Jag, Anna och Sandra har infört en liten urmysig tradition med frukostdater hos varandra. Det är ett helt underbart alternativ till fika tycker jag. Så vi köper en massa färskt bröd, frukt och godsaker och bara njuter och äter in  morgonen tillsammans när vi får möjlighet. Så idag var det dags igen, hemma hos oss. När klockan nästan var lunchtid så kom Kristina och hennes finaste lilla Ebbe så vi kalasade på fikabröden som Anna hade handlat. En mycket mysig dag tillsammans med dessa har jag haft. Ebbe är så söt att jag vill äta upp honom. Skrattar, vinkar, flirtar, pratar och dansar. Sen har jag städat lite i lägenheten vilket behövdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0