Tillbaka i kulvertarna





Nu är jag tillbaka i sjukhusets lokaler igen. I sommar kommer jag att jobba på Huddinge sjukhus. Jobbar dagtid och inga helger från mitten på juni till slutet av augusti. Känns mycket bra. Kommer dock att få hoppa in lite varstans under de närmaste 3 veckorna. Imorgon blir det äldreboende i Trånkan ;-) Tar cykeln på 5 minuter! Yeyy. Jag ser denna sommar som en betald praktik. Jag som aldrig jobbat på avdelning eller på äldreboende ska få testa på det och se hur det fungerar. Blir nog inte där jag slutar men en fin erfarenhet för framtiden. Sedan blir det ju även mycket mottagningsarbete som jag jobbat en del med vilket jag trivs bäst med hittills. Nu håller jag bara alla tummar och tår att jag ska må bra i min graviditet och orka 4 månaders heltidsarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0