En chokladkaka upp

 
Såhär glada är vi idag!
 
Dagens BVC besök gick toppen. Lillfisen har gått upp 200 g sedan förra veckan. Detta tyder på att han får i sig fint med mat vilket känns skönt. Efter det åt vi en lunch sen shoppade jag faktiskt ett par jeans. I modell större, galet mjuka och riktigt snygga. Samt en knallrosa ullkofta. Roligt att ha något annat än leggings nu. Sedan förlossningen (2 veckor sedan) har jag gått ner 11 kg. Känns helt ok men jag har många kilon kvar att gå ner. 11 kg till min startvikt. Men tar jag tag i efter årsskiftet. Nu har jag helt andra saker i fokus <3. Dessutom känner jag mig riktigt snygg trots en degig mage och stora höfter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0