Massage och vackra höstlöv


Jag har precis varit på massage och akupunktur. Så magiskt skönt ska ni veta. Denna underbara finlandsvenska kvinna är dessutom barnmorska på Södra BB där jag hade tänkt att föda. Hon känner varje gång på magen hur han ligger och om han fixerat sig. Sen lyssnar hon på hjärtljuden med den klassiska tratten. Idag satt hon nålar mot illamående, för avslappning och även förlossningsförberedande. Det kan ju inte skada iaf. Sen en underbar nacke, rygg och svankmassage på det. Jag blir lite helig. Sånt här BEHÖVER jag. Det är därför jag nu unnar mig detta 1/ggr i veckan fram till förlossningen. Tänk vilken dröm om hon blev min bm på förlossningen sen. Men sådan tur har man nog inte. Jag kan iaf säga att hjärtljuden lät fina och att han nu ligger fixerad nere i mitt bäcken. Spännande. Jag tippar på att han kommer ut dagarna kring bf, alltså om ca 2 veckor. Men vi får väl se när han vill kika ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0