Ung och oförstörd eller äldre och mogen

 
Hittade lite gamla bilder från 2006 på en cd-skiva hemma. Tänk att detta är 6 år sedan. Känns i och för sig som en evighet sedan. Då bodde jag i ensam i Trångsund. Helgerna bestod alltid av fest och vardagarna av plugg. Vilket liv. Hade inte vela byta tillbaka för fem öre. Men visst, jag hade det bra. Nu sitter man här tung och med en graviditetsövervikt på ca 20 kilo. Men ändå vill jag inte tillbaka. Jag älskar att mogna och bli äldre. Att vi också ska bli en FAMILJ härhemma känns underbart. Allt har sin tid och sin charm.
 
Idag har jag tagit ett långt bad men avslappningsmusik och tända ljus. Mask och hårinpackning på det. Riktigt skönt trots allt. Idag hoppas jag J kommer hem tidigt så vi får rå om varandra. Han har varit mycket stressad och haft massor med jobb senaste tiden. Ska försöka få lite mer ro i honom. Får se om vi åker till landet i helgen. Beror helt på mitt mående.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni kommer! Vi vill alla tre träffa er. Puss

2012-09-21 @ 14:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0