Första dagen med SU


Kommentarer
Postat av: tiny

måste du lägga in varenda ingrediens? för ja använde nått sånt där program som va asbra bara man la in allt exakt för annars faller det och det vart tillslut asjobbigt haha
pallade en vecka sen gav ja upp för ja glömde exakt vad ja ätit igår å så...

men om den där är lättare så är ju d jätte bra!!

och förstår att du är kär i din lilla leo, han är så underbart söt!!
puss o kram

Svar: Japp varenda grej men snart har jag samlat mina favoritmåltider och kan kopiera då går det snabbare. Jag var med i ett år innan jag ble gravid. Bästa sättet för mig. Med denna kan man även scanna in streckkoder. Man kommer in i det snabbt.
None None

2013-01-08 @ 12:32:11
URL: http://tinydancer.bloggproffs.se
Postat av: sanna

vad heter appen? eller är det ngt medlemskap?

Svar: Shape up! Kolla appstore ;-)
None None

2013-01-12 @ 00:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0