Rörigt




Dåliga dåliga jag. Flera dagar utan bloggade är inte ok! Just nu handlar livet mest om att få ihop saker. Jag planerar inför arbete, grejar med Leo, förbereder 1 års kalas  mm. Roliga saker men jag tycker inte om när det blir för rörigt i mitt huvud. J har massor på jobbet och han har dessutom fått en fraktur i armen vilket gör honom begränsad hemma. Jag är bortskämd med hans matlagning och att han handlar. Nu får jag greja mycket själv och då blir det typ ingenting. Känner mig oinspirerad och trött. Men så är det.   Upp och ner. Vill ha lite balans. Idag var jag iaf inne i stan och skrev kontrakt med min gamla kollega som nu kommer bli min nya chef. Fina Sara! Hon har startat egen klinik med medicinsk hudvård. Där ska jag börja jobba om några veckor. Först endast fredagar och sen är tanken att vi ska utöka efter årsskiftet. Då ska Leo även börja på förskola eller dagmamma. Får se var han får plats. Men som sagt lite rörigt just nu. Jag ska berätta mer om jobbet vid ett senare tillfälle :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0