Alltid ute i det sista





Jag bara måste fräscha upp mitt hår. Klipp och sling next please! Självklart är jag somvanligt alltid ute i sista sekund och ska försöka boka tid. Sån är jag, vill jag något vill jag ha det NU helst igår... Jajja, idag är det lördag Leo vaknade kl 05:20 och har låtit/ pratat/ sjungit/ skrikit sen dess. Min morgon att sova ut och så glömde jag öronpropparna... Suck. Ikväll kommer farmor och farfar på tre rätters middag och ölprovning. Ska bli mysigt. Imorgon åker vi till landet och firar pappas födelsedag. Hej hopp! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Jag är helt beroende. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man går och lägger sig. Blir så tyst och skönt när propparna expanderar i öronen. Har jag inte propparna i öronen så ligger jag och stör mig på alla små ljud. Vaknar också väldigt lätt. Med öronproppar så somnar jag direkt och sover mycket djupare när jag vet att jag inte kommer att bli störd av ljud på hela natten. Öronproppar är helt underbart. Kan verkligen rekommendera alla att testa.

2014-03-05 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0